Image

Dolnośląska Kampania Edukacji Konsumenckiej

Taką nazwę nosi projekt realizowany przez Fundację LexCultura, finansowany ze środków Województwa Dolnośląskiego. Ma on na celu poszerzenie świadomości oraz wzmocnienie wiedzy o prawach konsumenta wśród mieszkańców Dolnego Śląska. Działania prowadzone w ramach projektu są nieodpłatne i mają edukować obywateli, w szczególności seniorów (tzw. srebrnych konsumentów) oraz młodzież, jak bezpiecznie poruszać się w sieci. Jedną z form działania w ramach projektu są edukacyjne publikacje, linki do artykułów: https://lexcultura.pl/sekretne-strategie-manipulacji-w-swiecie-cyfrowym-czyli-o-dark-patterns/ i https://lexcultura.pl/platne-reklamy-w-social-mediach-jak-uniknac-pulapek-marketingowych/. Więcej informacji o projekcie dostępnych jest na stronie internetowej https://lexcultura.pl/projekty/dolnoslaska-kampania-edukcji-konsumenckiej/, tel. +48 730 336 909, +48 600 162 240, e-mail: fundacja@lexcultura.pl